fastic
- Înapoi
- Fastic
Post intermitent și monitorizare a alimentelor
Vrei să ajungi la greutatea ta ideală? Să dezvolți obiceiuri sănătoase și să te simți mai bine? Acesta este motivul pentru care am creat Fastic! Cu funcții AI precum scanerul de alimente și multe altele, pentru 7,10 € pe lună.

Începe astăzi și descoperă cum schimbările mici pot duce la succese mari și schimbă-ți viața pentru totdeauna!

Utilizează strategiile și instrumentele noastre testate pentru a-ți atinge obiectivele în mod eficient și sustenabil. Începe acum și simte diferența!

Bucură-te de mâncăruri delicioase care nu numai că sunt gustoase, dar îți aduc și beneficii. Gătește sănătos pentru a te menține în formă – corpul tău îți va mulțumi pentru asta!



Întrebări frecvente
Faci o treabă extraordinară în ceea ce privește atingerea targetului de pași, așa că hai să ne asigurăm că se și contorizează!
Poți conecta Fastic la contul tău Google Fit sau Apple Health pentru a te ajuta în călătoria ta de sănătate integrală.
Pentru a face acest lucru, pur și simplu apasă pe simbolul de urmărire a pașilor din aplicație - vei găsi „Conectare urmărire pași” apasând pe „Obiective”, sub sistemul de urmărire a postului intermitent.
Ar trebui să primești automat instrucțiuni despre cum să conectezi Fastic la Google Fit/Apple Health. Ți se va cere permisiunea de a prelua pașii din aceste aplicații.
Reține că ambele aplicații (Fastic și dispozitivul de urmărire a pașilor) trebuie să fie înregistrate la aceeași adresă de e-mail.
Dacă ai încercat acest lucru, dar încă nu funcționează, încearcă să accesezi din nou aplicația Google Fit/Apple Health. Deconectează Fastic, apoi reconectează după repornirea dispozitivului.
Știai că dispozitivul tău portabil poate fi conectat și la Google Fit/Apple Health? Acest lucru transferă cu ușurință toți pașii tăi în aplicația Fastic. Te rugăm să iei legătura cu producătorul dispozitivului de fitness/smartwatch-ului tău pentru a afla mai multe.
Pentru a adăuga pași sau cantitatea de apă consumată manual, pur și simplu apasă pe iconița pentru apă sau pași. Găsește butoanele „Înregistrare apă” sau „Înregistrare pași” și adaugă cantitatea pe care ai consumat-o, salvezi și gata!
Ne îmbunătățim continuu pentru a îți face parcursul către sănătate cât mai plăcut posibil! Dar, în ciuda eforturilor noastre continue, se pot strecura erori tehnice ascunse.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate și îți mulțumim pentru înțelegerea de care ai dat dovadă de-a lungul timpului.
Hai să rezolvăm asta împreună.
Iată un link util pentru toți utilizatorii noștri de Android: Click aici.
Cele mai frecvente 20 de probleme Android și cum să le rezolvi
Și aici este un link util pentru toți utilizatorii noștri de iOS: Click aici.
Ghidul final pentru rezolvarea celor mai frecvente probleme ale iPhone-ului
Te rugăm să verifici din nou dacă ai întotdeauna cea mai recentă actualizare instalată pe dispozitivul tău. Poți găsi acest lucru în Play Store pentru Android sau în Apple App Store pentru iOS.
Dacă totuși observi o eroare a aplicației, te rugăm să ne trimiți un mesaj detaliat la support@fastic.com și să ne spui ce se întâmplă cu capturile de ecran atașate ale problemei și ID-ul tău de utilizator. Dacă derulezi până jos, poți găsi ID-ul tău de utilizator în meniul Setări (rotița dințată mică din colțul din dreapta sus al filei Profil).
Vom încerca apoi să rezolvăm problema cât mai curând posibil pentru a reveni la activitatea inițială și pentru a te simți cât mai bine!
Nu mai vezi progresele pe care le-ai făcut în profilul tău? S-ar putea să fii conectat la un cont alternativ, care nu afișează munca depusă și realizările. Pentru a rezolva această situație, te rugăm să alegi din nou aceeași metodă de conectare pe care ai folosit-o la momentul înregistrării (Facebook/Apple/Google sau e-mailul tău). Toate progresele tale vor fi legate de acest cont. De asemenea, vei avea acces la datele tale anterioare - inclusiv Stelele colectate, Flăcările etc.
Știm că flăcările, stelele și recompensele sunt importante. Te putem ajuta să refaci obiectele pierdute și să te întorci la activitatea inițială.
Spune-ne ce ai pierdut și ce cantitate, și ne vom ocupa de asta cât mai curând posibil; ne poți trimite la: support@fastic.com.
Te rugăm să nu uiți să ne spui ID-ul tău de utilizator și numărul de flăcări, stele sau recompense pierdute.
Îți poți găsi ID-ul de utilizator accesând fila „Profil” (fila cu numele tău) și făcând clic pe Setări (rotița mică din colțul din dreapta sus). Dacă navighezi până în partea de jos a paginii, vei găsi ID-ul tău de utilizator și adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat. Pur și simplu copiază și lipește acest număr, astfel încât să te putem identifica cu ușurință.
Încerci să adaugi un prieten Fastic, dar link-ul tău nu funcționează? Această problemă tehnică poate fi frustrantă atunci când încerci să găsești sprijin de-a lungul călătoriei tale. Dar suntem aici să te ajutăm!
Există câteva motive diferite pentru care un link ar putea să nu funcționeze atunci când este trimis prin Facebook Messenger.
O posibilitate este ca tu sau setările de confidențialitate ale prietenului tău să blocheze deschiderea linkului. Facebook are mai multe setări de confidențialitate care permit utilizatorilor să controleze cine poate vedea și interacționa cu ei, iar aceste setări pot împiedica uneori deschiderea linkurilor.
Așadar, ce poți face dacă ai probleme cu trimiterea unui link prin Facebook Messenger? Iată câteva opțiuni de încercat:
Trimite link-ul prin intermediul unui alt instrument, cum ar fi WhatsApp sau e-mail. Aceste platforme pot fi mai fiabile atunci când trimiți linkuri, așa că dă-le o șansă pentru a vedea dacă link-ul funcționează mai bine.
Reglează setările de confidențialitate Facebook pentru a permite funcționarea linkurilor terțe. Pentru a face acest lucru, urmează acești pași:
Deschide aplicația Facebook pe dispozitivul mobil sau accesează www.facebook.com pe computer și conectează-te la contul tău
Apasă pe pictograma „Meniu” (cele trei linii orizontale) din colțul din stânga sus al ecranului.
Dă scroll în jos și selectează „Setări și confidențialitate” din meniu.
Din meniul Setări și confidențialitate, selectează „Confidențialitate”.
În meniul Confidențialitate, dă click pe„Aplicații și site-uri web”.
Sub secțiunea „Aplicații, site-uri web și jocuri”, dă click pe „Editare”.
Asigură-te că butonul de lângă „Aplicații, site-uri web și jocuri” este setat pe „Activat”.
De asemenea, poți adăuga anumite aplicații sau site-uri web la secțiunea „Aplicații și site-uri web pe care le utilizezi” făcând click pe „Adaugă” și introducând numele aplicației sau al site-ului web.
Când ai terminat, dă click pe „Salvare modificări” pentru a aplica noile setări.
Deși poate fi frustrant atunci când un link nu funcționează prin Facebook Messenger, de obicei există modalități de a ocoli problema. Încercând aceste opțiuni, ar trebui să poți trimite linkuri cu succes și să rămâi conectat cu prietenii tăi.
Succes!
Te rugăm să reții că dezinstalarea Fastic de pe dispozitivul tău nu va anula automat abonamentul!
Abonamentul poate fi anulat dacă mergi la secțiunea ''Abonamentele mele'' de pe pagina https://corner.orange.ro, pe care o poți accesa apăsând pe iconița aflată în colțul din dreapta sus.
Apasă pe ''Anulare'', confirmă și abonamentul tău va fi dezactivat.